Google Ads Bereik bestaande klanten met E-mail remarketi... Er zijn verschillende manieren om bestaande klanten opnieuw te bereiken. Zo kun je ze een digitale danwel fysieke direct mail...
Google Ads 5 tips om je Google Ads-kwaliteitsscore te ve... Twee belangrijke factoren die bepalend zijn voor de positie van je Google Ads-advertentie(s) in Google zijn de ingestelde max...
Google Ads Een aangepaste kolom ‘winst’ toev... In Google Ads kun je een aantal interessante metrics bekijken over conversie zoals conversiewaarde, ROAS en kosten per conver...
Google Ads 5 handige Google Ads-tools om efficiënter te ... Efficiënt werken met Google Ads kan een hele uitdaging zijn. Je verdwaalt snel in een woud van opties en kunt er gemakkelijk ...
Tips & Tricks Conversion linker in Google Tag Manager Sinds Mac OS High Sierra en iOS 11 heeft Apple ‘Intelligent Tracking Prevention’ ofwel ITP in Safari 11 geïmplementeerd. Dit ...
Google Ads Biedstrategiën in Google Ads succesvol toepas... Afhankelijk van de je doelstelling kun je in Google Ads gebruikmaken van meerdere manieren om te bieden. De meeste adverteerd...
Google Ads Hoe kun je de CTR op Google Ads-advertenties ... De CTR (Click Through Rate) is een belangrijke waarde binnen Google Ads. Het bepaalt in hoge mate de effectiviteit van je adv...
Google Ads Relevante Google Ads-advertenties maken, hoe ... Om een goed presterende Google Ads-advertentie of campagne met een zo hoog mogelijk rendement te realiseren, is het zeer bela...
Tools Tool review: LeadInfo – Herken zakelijke bezo... Je hebt een website of webwinkel en je hebt bijvoorbeeld Google Analytics draaien. Je hebt dan een mooi overzicht van wat bez...