Categorie › Tips & Tricks

Doe jouw ding beter én efficiënter met deze tips & tricks!

Conversion linker in Google Tag Manager

Sinds Mac OS High Sierra en iOS 11 heeft Apple ‘Intelligent Tracking Prevention’ ofwel ITP in Safari 11 geïmplementeerd. Dit heeft vergaande consequenties voor adverteerders: conversies die gemaakt zijn na 24 uur worden niet meer correct gemeten. Daarnaast zijn remarketinglijsten hiermee onbetrouwbaar geworden. Gelukkig is hier een oplossing voor!

5 handige Google Ads-tools om efficiënter te werken

Efficiënt werken met Google Ads kan een hele uitdaging zijn. Je verdwaalt snel in een woud van opties en kunt er gemakkelijk het overzicht verliezen. Gelukkig bestaan er een aantal handige Google Ads-tools om je werk aanzienlijk eenvoudiger te maken. Door gebruik te maken van Google Ads-tools werk je gestructureerder en vooral: krijgt beter inzicht in de prestaties van je advertenties en leert hoe je ze verder kunt verbeteren en optimaliseren.

Lees verder »

Bereik bestaande klanten met E-mail remarketing in Google Ads

Er zijn verschillende manieren om bestaande klanten opnieuw te bereiken. Zo kun je ze een digitale danwel fysieke direct mailing sturen. Sinds kort is er een nieuwe manier in Google Ads mogelijk: Customer Match ofwel E-mail remarketing. Hierbij kun je E-mail adressen van bestaande klanten aan remarketing-lijsten toevoegen.

Lees verder »

Neem contact met ons op!

Vul het onderstaande formulier in als je een vraag hebt over één van onze diensten.

ff babbelen?