Meer inzicht met Webanalytics

Met Google Analytics maak je bijna alle activiteiten op je website inzichtelijk en meet je het aantal bezoekers. Via grafieken en andere overzichten krijg je een duidelijk beeld van het verkeer. Waar komen je bezoekers vandaan? Hoe lang blijven ze op je site? Ook het aantal paginaweergaven en conversies houdt Google Analytics bij.

  • Inzicht in websitebezoekers
  • Ontdek waar verbetering mogelijk is
  • Realtime dashboards

Bij online marketing geldt: ‘meten is weten’. Als je namelijk weet wat bezoekers op jouw website of webwinkel doen, dan kun je op data gebaseerde beslissingen nemen, in plaats van op onderbuikgevoelens. Google Analytics is daarvoor een uitstekende tool. Het geeft inzicht in het aantal bezoekers, waar ze vandaan komen, wat ze doen en nog veel meer.

Kortom, de kracht van web analytics is groot. Google Analytics geeft inzicht in de verkoopprestaties van het assortiment in je webwinkel. Dat zijn natuurlijk waardevolle gegevens, maar hoe interessant zou het zijn om ook de route er naartoe inzichtelijk te hebben? Hoe presteren je producten, nog voordat ze in het winkelwagentje zijn geplaatst? Hoe vaak zijn ze op categorieniveau getoond? Zijn ze al eens in het winkelwagentje geplaatst, maar daarna weer verwijderd? Dat maken we met web analytics inzichtelijk voor je.

Weet jij wat jouw bezoekers doen?

Bij online marketing geldt ‘meten is weten’. Als je immers weet wat bezoekers doen op jouw website of webwinkel, kun je op data gebaseerde beslissingen nemen, in plaats van op onderbuikgevoelens. Google Analytics is daarvoor een uitstekende tool die inzicht kan geven in o.a. het aantal bezoekers, waar ze vandaan komen en wat zij doen.

De kracht van web analytics is groot. Google Analytics geeft inzicht in de verkoopprestaties van het assortiment in je webwinkel. Dat zijn uiteraard waardevolle gegevens, maar hoe interessant zou het zijn om ook de route er naartoe inzichtelijk te hebben? Hoe presteren je producten, nog voordat ze in het winkelwagentje zijn geplaatst? Hoe vaak zijn ze getoond op categorieniveau en zijn ze al eens in het winkelwagentje geplaatst, maar daarna weer verwijderd? Dat kunnen we voor je inzichtelijk maken.

webanalytics

Overzichtelijke dashboards en duidelijke statistieken.

Google Analytics geeft veel inzicht en biedt waardevolle data. Het optimaal inregelen van de diverse functionaliteiten en de koppeling met andere software maakt het alleen wel een klus voor een specialist. Wij voeren een grondige analyse uit en laten je aan de hand van duidelijke verbeterpunten zien waar de conversie beter kan.

De inzet van Google Analytics en het trekken van conclusies werkt conversieverhogend en levert meer bezoekers op. Ook bundelen we alle gegevens in overzichtelijke dashboards. Zo verdwaal je niet in het woud van opties en schermen binnen Google Analytics.

  • Helicopterview over de prestaties.
  • Meer inzicht in wat bezoekers op jouw website of webshop doen.
  • Weet welke kanalen goed converteren.
  • Wat loopt goed en wat kan er verbeterd worden?
  • Inzicht in verkopen met e-commerce tracking.

Meer weten over wat voor jou de mogelijkheden zijn?

Bij ons kun je altijd terecht voor campagnes, webontwikkeling, online marketing advies en meer. Of je nu klein of groot bent, we staan voor je klaar.

Proactief

Wij denken met je mee en geven proactief adviezen waar je echt wat aan hebt

Altijd eerlijk

Eerlijke antwoorden, prijzen en adviezen. Geen gouden bergen dus, maar wel resultaat.

Geen vaste contracten

Wij werken niet met vaste contracten. Je bent altijd vrij om te gaan en staan waar je wilt.

To-the-point

Online marketing is soms best ingewikkeld. Wij vertalen complexe vraagstukken naar heldere concrete oplossingen.

Voor groot én klein

Voel je je bij je huidige bureau een nummer? Wij leren je echt kennen. Dan presteert online marketing beter.

Persoonlijk

Ben je bij je huidige bureau een nummer? Bij ons niet! Online marketing presteert beter als wij jou kennen.