Hoe kun je de CTR op Google Ads-advertenties verhogen?
De CTR (Click Through Rate) is een belangrijke waarde binnen Google Ads. Het bepaalt in hoge mate de effectiviteit van je advertentie en ook voor
Dringende vraag? WhatsApp ons of laat je nummer achter, dan bellen wij je zsm terug!
Altijd op de hoogte met het laatste nieuws en tips uit marketing-land.
De CTR (Click Through Rate) is een belangrijke waarde binnen Google Ads. Het bepaalt in hoge mate de effectiviteit van je advertentie en ook voor
Google wordt iedere dag slimmer. Sinds de nieuwe interface geeft Google zelf suggesties voor advertentieteksten. In veel gevallen zijn deze advertentiesuggesties prima. De titels en
Vanaf 1 januari 2018 gaat een belangrijke wijziging in voor Google Ad Grants accounts. Google Grants is het advertentieprogramma voor non-profit organisaties waarbij Google deze
Met geoptimaliseerde Google Ads campagnes wordt relevant verkeer naar landingspagina’s gestuurd. Op deze pagina moet uiteindelijk de conversie plaats vinden. Het is daarom ook van
Afhankelijk van de je doelstelling kun je in Google Ads gebruikmaken van meerdere manieren om te bieden. De meeste adverteerders kiezen voor een campagne gericht
Sinds Mac OS High Sierra en iOS 11 heeft Apple ‘Intelligent Tracking Prevention’ ofwel ITP in Safari 11 geïmplementeerd. Dit heeft vergaande consequenties voor adverteerders:
Efficiënt werken met Google Ads kan een hele uitdaging zijn. Je verdwaalt snel in een woud van opties en kunt er gemakkelijk het overzicht verliezen.
Per 5 oktober heeft Google een belangrijke wijziging doorgevoerd in de manier waarop zij omgaan met dagbudgetten binnen Google Ads. Deze verandering kan impact hebben